بلاگ
حالتون چطوره؟
چند وقت یک دفعه دوست داریم یه حالی ازتون بپرسیم. از احوال خودتون و بچه ها و مدرسه بهمون بگید:
[gravityform id=”90″ title=”true” description=”true”]
rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/aayaatsc/domains/aayaatsch.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6170
چند وقت یک دفعه دوست داریم یه حالی ازتون بپرسیم. از احوال خودتون و بچه ها و مدرسه بهمون بگید:
[gravityform id=”90″ title=”true” description=”true”]
مدرسه خوبي داريم
در فرم اشاره شد
دیدگاه مدرسه بسیار قرانی خوب است و بهتر است بچه ها در مسائل سیاسی روشن کنند
ممنون از وقتی که گذاشتین و گرفتن نظر خانوادهها
خیلی ارزشمند هست 🙏🏻
انشالله که روز به روز شاهد پیشرفت مدرسه و بچه ها باشیم
در بالا ذکر شد
فضای آموزشی بهتر باعث پیشرفت بیشتر شما خواهد شد.
توفیق روزافزون برای شما دارم
تشکر از این روش تعاملی با خانواده ها
مثبت
در کل بسیار راضی هستم از نظر تمام جوانب
مدرسه آیات بسیار عالیست خدا خیرتون بدهد برای هرچه بهتر شدن تلاش میکنید
سلام
تشکر بابتِ این احوال پرسی
کادر امسال بسیار پرتلاش و پیگیر هستند
در کل کادر امسال به لحاظ تلاش و پیگیری بسیار موفق هستند.
از جهت پرورشی که الحمدالله به لطف جناب آقای محمدزاده همواره عالی و خوش درخشیده
چیزی که
در اولین سال ورودی در مدرسه دیدیم با حرف ها و شعارهای اولین سال به شدت فاصله داره
نظراتم را در بخشهای قبل وارد کردم
خوب
تشکر از زحمات مدیریت ومادر مدرسه
تشکر
با تشکر
سلام و احترام
ضمن تشکر از تمامی زحمات شما و کادر مدرسه
اختصارات از سطح آموزش مدرسه راضی نیستم بنظرم کیفیت آموزش دروس و معلمین در سطح انتظار و توقع اولیا نیست و نمرات نیم ترم تاییدی بر این صحبت من هست و راندمان آموزشی مدرسه را نشون میدهد.
با سلام
بنده نسبت به کادر مدرسه اشراف ندارم
پسرم غالبا اطلاعات زیادی بروز نمیده و کمی خجالتی هست لذا فرم کلی توسط آقا پارسا تکمیل شده است.
سپاس از شما
ممنون از این طرح عالی
ازاینکه شرایط چنین نظرسنجی فراهم کردید و برای نظر والدین اهمیت وارزش قائل هستید سپاسگزارم
موفق ومویدباشید
در کل مدرسه متوسط است و امیدوارم تلاشتون رو بیشتر کنید برای بهبود بهتر
ممنون از وقتی که میگذارید و نظرات رو میخونید
همان مدرسه ای است که انشالله دانش آموزانی موثر در ظهور حضرت مهدی(عج) و سربازانی خوش فکر ولایت مدار تربیت خواهدکرد،
انشاالله همیشه شاهد درخشش وسرافرازی این کادر دلسوز خصوصا آقای محمد زاده باشیم
سپاس
عالی
ممنون خداقوت به کادر مدرسه
ممنون که این نظر سنجی رو گذاشتید و حرف هامون رو شنیدید
بسیار ممنون بابت دغدغه شما
بحمدلله مدرسه از هر جهت عالی هست
خدا قوت برای تلاش و زحمات بی دریغتون ،ان شاءالله که بچههای شیعه و انقلابی پیرو ولایت فقیه تربیت کنید و آینده مملکت رو همین آیاتی ها بسازند.
ارسال کردم
تشکر از اینکه این نظر سنجی را قرار دادی امیدوارم در راستای بهتر شدن حال همه بچه و خانواده ی بزرگ ایات همواره موفق باشید.
خوب
مدل مدیریت اقای محمدزاده که مدل مشارکتی هست می پسندم
از سرویس مدرسه خیلی راضی هستم
سپاسگزارم از توجه و وقتی که میگذارید
امیدوارم نتیجه این نظرسنجی ها بتونه کمکی کنه که مدرسه رو به رتبه بهترین مدرسه ایران نزدیک کنه
همه چیزو بالا نوشتم
عرض شد
الحمدلله از مدرسه رضایت داریم
خوب
همه چیز خوب است
همه چیز خوب است ممنون از زحمات
عالی
از خانم خادمی متشکریم
موفق و موید باشید
خیلی ممنون از زحمات شما.
بهتر کردن فضای مدرسه
داشتن مشاوره حاذق وکار بلد برای رفع مشکلات و ارایه راهکار لازم به خانواده ها در خصوص مشکلات با فرزندان ذ
داشتن مشاوره حاذق وکار بلد برای رفع مشکلات و ارایه راهکار لازم به خانواده ها در خصوص مشکلات با فرزندان ذ
خیلی خوب
ممنون از اینکه این فرصت را در اختیار ما قراردادید تا نطرات خود را اعلام کنیم امیدوار این نطرسنجی در بهتر شدن حال خانواده ایات موثر واقع شود.
مدر سه ای خوبی هست ولی در مورد انتخاب دانش آموزان باید دقت بیشتری بکنند
از تلاشهای شما بخاطر ارتقاء سطح علمی و کیفی مدرسه سپاسگزارم
باسلام عالی بود نظر سنجی
ما که فرم رو پر کردیم همون روزهای اول
منتها تو گروه کلاسمون اسممون خورده که فرم رو پر نکردیم!! گویا گم و گور شده..
مگه اول فرم نخورده در صورت تمایل اسم ننویسید؟ پس دیگه لیست دادن و علامت زدن که کی پر کرده کی نکرده چه معنی میده؟؟