عمومی

حالتون چطوره؟

چند وقت یک دفعه دوست داریم یه حالی ازتون بپرسیم. از احوال خودتون و بچه ها و مدرسه بهمون بگید:

[gravityform id=”90″ title=”true” description=”true”]

56 دیدگاه در “حالتون چطوره؟

  1. علي صحت گفت:

    مدرسه خوبي داريم

  2. پیروز روان گفت:

    در فرم اشاره شد

  3. عموئی گفت:

    دیدگاه مدرسه بسیار قرانی خوب است و بهتر است بچه ها در مسائل سیاسی روشن کنند

  4. طالقانی گفت:

    ممنون از وقتی که گذاشتین و گرفتن نظر خانواده‌ها
    خیلی ارزشمند هست 🙏🏻
    انشالله که روز به روز شاهد پیشرفت مدرسه و بچه ها باشیم

  5. ملکی گفت:

    در بالا ذکر شد

  6. محبی گفت:

    فضای آموزشی بهتر باعث پیشرفت بیشتر شما خواهد شد.

  7. تسنیم گفت:

    توفیق روزافزون برای شما دارم

  8. زهرا گفت:

    تشکر از این روش تعاملی با خانواده ها

  9. امیر علی زرینی گفت:

    مثبت

  10. مهدیه صادقی گفت:

    در کل بسیار راضی هستم از نظر تمام جوانب

  11. محدثه حسینی گفت:

    مدرسه آیات بسیار عالیست خدا خیرتون بدهد برای هرچه بهتر شدن تلاش میکنید

  12. موسوی گفت:

    سلام
    تشکر بابتِ این احوال پرسی

  13. نرگس سادات رضوی گفت:

    کادر امسال بسیار پرتلاش و پیگیر هستند

  14. نرگس سادات رضوی گفت:

    در کل کادر امسال به لحاظ تلاش و پیگیری بسیار موفق هستند.
    از جهت پرورشی که الحمدالله به لطف جناب آقای محمدزاده همواره عالی و خوش درخشیده

  15. اعظم سادات حسینی گفت:

    چیزی که
    در اولین سال ورودی در مدرسه دیدیم با حرف ها و شعارهای اولین سال به شدت فاصله داره

  16. فاطمه حسینی گفت:

    نظراتم را در بخش‌های قبل وارد کردم

    1. انسیه گفت:

      خوب

  17. رحیمی گفت:

    تشکر از زحمات مدیریت ومادر مدرسه

  18. رحیمی گفت:

    تشکر

    1. بختیاری گفت:

      با تشکر

  19. فاطمه حسینی گفت:

    سلام و احترام
    ضمن تشکر از تمامی زحمات شما و کادر مدرسه
    اختصارات از سطح آموزش مدرسه راضی نیستم بنظرم کیفیت آموزش دروس و معلمین در سطح انتظار و توقع اولیا نیست و نمرات نیم ترم تاییدی بر این صحبت من هست و راندمان آموزشی مدرسه را نشون می‌دهد.

  20. ندا حاتمی گفت:

    با سلام
    بنده نسبت به کادر مدرسه اشراف ندارم
    پسرم غالبا اطلاعات زیادی بروز نمیده و کمی خجالتی هست لذا فرم کلی توسط آقا پارسا تکمیل شده است.

    سپاس از شما

  21. عاطفه شریفی گفت:

    ممنون از این طرح عالی

  22. کریمی گفت:

    ازاینکه شرایط چنین نظرسنجی فراهم کردید و برای نظر والدین اهمیت وارزش قائل هستید سپاسگزارم

    موفق ومویدباشید

  23. قاضیانی گفت:

    در کل مدرسه متوسط است و امیدوارم تلاشتون رو بیشتر کنید برای بهبود بهتر

  24. عاطفه شریفی گفت:

    ممنون از وقتی که میگذارید و نظرات رو میخونید

  25. سید علی افضلی گفت:

    همان مدرسه ای است که انشالله دانش آموزانی موثر در ظهور حضرت مهدی(عج) و سربازانی خوش فکر ولایت مدار تربیت خواهدکرد،
    انشاالله همیشه شاهد درخشش وسرافرازی این کادر دلسوز خصوصا آقای محمد زاده باشیم

  26. خادم گفت:

    سپاس

  27. خادم گفت:

    عالی

  28. سید محمد محمدپور گفت:

    ممنون خداقوت به کادر مدرسه
    ممنون که این نظر سنجی رو گذاشتید و حرف هامون رو شنیدید

  29. حسین گفت:

    بسیار ممنون بابت دغدغه شما

    1. حسین نهانی گفت:

      بحمدلله مدرسه از هر جهت عالی هست

  30. محمود فصیحی گفت:

    خدا قوت برای تلاش و زحمات بی دریغتون ،ان شاءالله که بچه‌های شیعه و انقلابی پیرو ولایت فقیه تربیت کنید و آینده مملکت رو همین آیاتی ها بسازند.

  31. محمودی گفت:

    ارسال کردم

  32. فاطمه کرم داد گفت:

    تشکر از اینکه این نظر سنجی را قرار دادی امیدوارم در راستای بهتر شدن حال همه بچه و خانواده ی بزرگ ایات همواره موفق باشید.

  33. مریم اکبری گفت:

    خوب

  34. لیلا ناصری(مامان هدی) گفت:

    مدل مدیریت اقای محمدزاده که مدل مشارکتی هست می پسندم
    از سرویس مدرسه خیلی راضی هستم

  35. مادر مریم عابدی مقدم گفت:

    سپاسگزارم از توجه و وقتی که میگذارید
    امیدوارم نتیجه این نظرسنجی ها بتونه کمکی کنه که مدرسه رو به رتبه بهترین مدرسه ایران نزدیک کنه

  36. بلندی گفت:

    همه چیزو بالا نوشتم

  37. رحمانی گفت:

    عرض شد

  38. زهرا بلوکی گفت:

    الحمدلله از مدرسه رضایت داریم

  39. مرادزاده گفت:

    خوب

  40. زینب عطاریان گفت:

    همه چیز خوب است

  41. زینب عطاریان گفت:

    همه چیز خوب است ممنون از زحمات

  42. همتافاتحی گفت:

    عالی

  43. دختر پیش ۲ گفت:

    از خانم خادمی متشکریم

  44. حافظ کاوه گفت:

    موفق و موید باشید

    1. مریم کبیرب گفت:

      خیلی ممنون از زحمات شما.

  45. مهسا گفت:

    بهتر کردن فضای مدرسه
    داشتن مشاوره حاذق و‌کار بلد برای رفع مشکلات و ارایه راهکار لازم به خانواده ها در خصوص مشکلات با فرزندان ذ

  46. مهسا گفت:

    داشتن مشاوره حاذق و‌کار بلد برای رفع مشکلات و ارایه راهکار لازم به خانواده ها در خصوص مشکلات با فرزندان ذ

  47. حسین نهانی گفت:

    خیلی خوب

  48. فاطمه کرم داد گفت:

    ممنون از اینکه این فرصت را در اختیار ما قراردادید تا نطرات خود را اعلام کنیم امیدوار این نطرسنجی در بهتر شدن حال خانواده ایات موثر واقع شود.

  49. مریم گفت:

    مدر سه ای خوبی هست ولی در مورد انتخاب دانش آموزان باید دقت بیشتری بکنند

  50. احمد علی گفت:

    از تلاشهای شما بخاطر ارتقاء سطح علمی و کیفی مدرسه سپاسگزارم

  51. اعظم عباسی گفت:

    باسلام عالی بود نظر سنجی

  52. نیلوفر گفت:

    ما که فرم رو پر کردیم همون روزهای اول
    منتها تو گروه کلاسمون اسممون خورده که فرم رو پر نکردیم!! گویا گم و گور شده..
    مگه اول فرم نخورده در صورت تمایل اسم ننویسید؟ پس دیگه لیست دادن و علامت زدن که کی پر کرده کی نکرده چه معنی میده؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *