تربیت قرآنی (دینی)

آشپزی در مدرسه

دكتر رسول محمدزاده تاسيس و از سال ٩٥ فعاليت خود را شروع كرده است با هدف تربيت قرآني قدم به عرصه ي تعليم و تربيت گذاشته است
از آنجا كه شيوه ي تربيت قرآني در كشورمان تا حدي مهجور مانده است يا بطور كلي به گونه اي سليقه اي ارائه ميگردد
دبستان پسرانه آيات بر آن شد قبل از ثبت نام و مصاحبه با دانش آموزان جديد الورود به مدرسه اين همايش را جهت معرفي روش ها و رويكرد هايشان براي اولياء برگزار كند تا همراه هان و همسويان اين روش وارد مرحله ي بعد جهت آشنايي مدرسه با خانواده، دانش آموز، مصاحبه و …شوند .
اين همايش در روز ١٢ اسفند ٩٧ در سالن اجتماعات مجموعه ي آيات از ساعت ١٦:٣٠ تا ١٨ برگزار شد.

3 دیدگاه در “آشپزی در مدرسه

  1. ممنون عالی بود

  2. خیلی خوب بود ممنون

  3. vidao گفت:

    بی نظیر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *